Burmistrz Gminy i Miasta w Witkowie
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta w Witkowie
Stanowisko ds. Dróg i Gospodarki Komunalnej (umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu)
Wymagania niezbÄ™dne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. PeÅ‚na zdolność do czynnoÅ›ci prawnych i peÅ‚nia praw publicznych. 3. WyksztaÅ‚cenie wyższe techniczne – preferowane z zakresu budownictwa, drogownictwa. 4. Nieposzlakowana opinia. 5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sÄ…du za przestÄ™pstwo Å›cigane z oskarżenia publicznego popeÅ‚nione umyÅ›lnie lub umyÅ›lne przestÄ™pstwo skarbowe. 6. Znajomość zagadnieÅ„ zwiÄ…zanych z funkcjonowaniem administracji samorzÄ…dowej oraz ustaw: o drogach publicznych, o gospodarce komunalnej, prawo ochrony Å›rodowiska, prawo budowlane, prawo zamówieÅ„ publicznych, Kodeks postÄ™powania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych. 7. UmiejÄ™tność obsÅ‚ugi komputera (pakietu biurowego MS Office i Internetu). 8. Odpowiedzialność, umiejÄ™tnoÅ›ci organizacyjne, umiejÄ™tność pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność, samodzielność, sumienność, dokÅ‚adność. 9. Prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość zasad kosztorysowania robót budowlanych i umiejętność sporządzania przedmiarów. 2. Umiejętność prowadzenia postępowania administracyjnego. 3. Doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki komunalnej, budownictwa, administracji.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: 1. Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi: - prowadzenie ewidencji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, - przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy, dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnych kategorii, - dbałość o bieżące utrzymanie dróg i ulic gminnych, - prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu, - bieżąca kontrola stanu oznakowania pionowego i poziomego, - zimowe utrzymanie dróg i ulic, - udział w okresowych przeglądach stanu technicznego dróg i obiektów inżynierskich oraz nadzór nad ich prawidłowym funkcjonowaniem, - zarządzanie gminnymi gruntami w pasie drogowym - przygotowywanie projektów decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogowego, ustalających naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego i umieszczanie urządzeń infrastruktury technicznej w pasie dróg gminnych, - przygotowywanie decyzji w sprawie wyrażania zgody na umieszczanie urządzeń infrastruktury technicznej na nieruchomościach stanowiących działki gminne, - uzgadnianie budowy zjazdów z nieruchomości na drogi gminne, - przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników, - prowadzenie spraw związanych z budową, modernizacją i remontami przystanków. 2. Prowadzenie spraw związanych z utrzymywaniem i konserwacją oświetlenia dróg, ulic i innych miejsc publicznych, prawidłową eksploatacją i rozliczaniem płatności. 3. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w energię, współpraca z zakładami zaopatrującymi w energię elektryczną, gaz, ciepło. 4. Sprawy związane z organizacją komunikacji zbiorowej na terenie Gminy i Miasta. 5. Sprawy koordynacji dowozów dzieci do szkół. 6. Prowadzenie spraw administracyjnych budynku Urzędu Gminy i Miasta, gminnych targowisk, placów zabaw, parków, parkingów, świetlic, m.in.; prowadzenie książek administrowanych obiektów, wykonywanie przewidzianych prawem przeglądów, napraw i remontów w administrowanych obiektach, kontrolowanie stanu urządzeń, przestrzeganie sposobu realizacji zaleceń bhp i ppoż. oraz regulaminów obiektu. 7. Nadzór nad pracami i remontami prowadzonymi przez służby gminne (konserwatorów, pracowników publicznych, interwencyjnych, społecznie użytecznych) oraz nad prawidłowym wykonaniem i rozliczaniem bieżących robót wykonywanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej. 8. Współpraca z podmiotami realizującymi zadania własne gminy w zakresie infrastruktury technicznej, bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny. 2. Kwestionariusz osobowy (według załączonego wzoru). 3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu zatrudnienia. 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. 5. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy. 6. Pisemne oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. 7. Pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych. 8. Pisemne oświadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na w/w stanowisku. 9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku, gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną. List motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1. Stanowisko urzÄ™dnicze. 2. Miejsce wykonywania pracy – UrzÄ…d Gminy i Miasta Witkowo, budynek nie jest wyposażony w windÄ™ dla osób niepeÅ‚nosprawnych. 3. Praca przy komputerze powyżej czterech godzin. 4. Wyjazdy w teren.
W kwietniu 2012 r. (miesiÄ…cu poprzedzajÄ…cym upublicznienie ogÅ‚oszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepeÅ‚nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spoÅ‚ecznej osób niepeÅ‚nosprawnych, byÅ‚ niższy niż 6%. Wymagane dokumenty należy przesyÅ‚ać pocztÄ… na adres: UrzÄ…d Gminy i Miasta Witkowo ul. GnieźnieÅ„ska 1, 62-230 Witkowo lub skÅ‚adać osobiÅ›cie w Sekretariacie UrzÄ™du Gminy i Miasta (pokój nr 21) w nie przekraczalnym terminie do dnia 30.05.2012r. do godz. 15.00 w zamkniÄ™tej kopercie z nastÄ™pujÄ…cÄ… adnotacjÄ…: „Nabór na Stanowisko ds. Dróg i Gospodarki Komunalnej” (za datÄ™ dorÄ™czenia dokumentów przyjmuje siÄ™ datÄ™ ich wpÅ‚ywu).
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Osobą upoważnioną do bezpośrednich kontaktów z kandydatami jest Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie tel. 614778194 w. 20.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną telefonicznie poinformowani i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy i Miasta Witkowo www.bip.witkowo.pl przez okres, co najmniej 3 miesięcy.
Burmistrz Gminy i Miasta (-) Krzysztof Szkudlarek
|